tablethoughts

Alla inlägg under augusti 2011

Av tablethoughts - 18 augusti 2011 14:52

godmorgon! jag är nyvaken, var på göteborgskalaset igår, och när jag kom hem så satt jag uppe tre timmar till och smsade. 
Men jag har det bra, jag skall vara hemma och slappa idag så att jag orkar med konserten med miss li, och min systers utflyttnngsfest imorgon.  
   

Av tablethoughts - 16 augusti 2011 10:53

oskar linnros var det (y)
   bild stulden från cindy. 

Av tablethoughts - 10 augusti 2011 14:41

God förmiddag! 
jag sitter och dricker mitt morgonkaffe och äter pannkakor i glasverandan.
Det blev sent igår. jag satt uppe tills jag hörde att brevbäraren lämnade tidningen, vilket är vid ca 4-tiden, Och då hade jag fortfarande en massa energi kvar så jag gick ut och tog en promenad och njöt av soluppgången.
Så jag har ju inte sovit så länge om man säger så.

   

Av tablethoughts - 9 augusti 2011 20:41

hej. Idag har jag hållt till i Gråbo hela dagen.
Dagen börade med att jag planerade en seg-dag inne i rummet såsom många tidigare dagar, men sedan öppnas dörren och där står systern till tonåringen. så de tog en kopp kaffe och såg på nyheterna.


Sedan gick jag till torget för att köpa en energidricka onyttig som jag är, Och då stötte jag på Johanna. vi gick omkring i Gråbo och pratade om allt emellan himmel och jord.  Lite ledsamt att Johanna flyttar härifrån i november.




 

Av tablethoughts - 9 augusti 2011 13:05

igår var jag  på liseberg och skulle se på Lotta, men det var fullt med eric saade-fans så vi bara stosade runt istället.

   Bild stulen från cindy. 

Av tablethoughts - 7 augusti 2011 15:57

ligger i sängen som jag inte lämnat på 3 dygn och kollar på pretty little liars. 
Nu är det inte långt kvar av sommarlovet. det mest fördjävliga sommarlovet i livet. ser fram emot lite nytt folk, rimliga betyg, se alla komma och vara bruna och förändrade, höra de små sjuorna komma in i målbrottet, och sånt.

 

Av tablethoughts - 7 augusti 2011 14:42

Hej! Jag har ju som ni märkt inte bloggat sedan april, men nu gör jag bloggcomeback. låter ju  jättespännande, men Jag kände bara att jag ville börja blogga i lagom tid till skolstart så att man kan få detta året dokumenterat ordentligt!  
Och så kan det ju förstås bero på att jag är sjuk och är så otroligt uttråkad...


   Tictac och choklad

Presentation


heythere. jag heter sara och är som alla andra och har sveriges bästa musiksmak.
känner du för att läsa min blogg som uppdateras vart tredje år så är det ditt val. tönt.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards